The 5th Latam Economic Forum was a solidary success: with the money raised, three social organizations were helped

BA’s government chose our headquarters for the tablet’s delivery
1 septiembre 2017
Recepcionista/Asistente de dirección
8 septiembre 2017

The 5th Latam Economic Forum counted on the presence of Nicolas Dujovne, Minister of Finance; Miguel Angel Broda and Miguel Bein, economists; Carlos Pagni, journalist and Noah Mamet, former ambassador for the United States in Argentina. Liliana Franco and Claudio Zuchovicki also participated in the forum.

Dario Epstein and Research for Traders organized the event in aid of “El Leoncito Dan”(Dan the little lion), “Haciendo Camino” (Building the path) and the “La Fundación de Acción Social de Jabad”(Jabad’s social action foundation).

El evento fue organizado por Darío Epstein y Research for Traders, a beneficio de El Leoncito DanHaciendo Camino y La Fundación de Acción Social de Jabad.

Thanks to all the people who made it possible: organizers, sponsors, speakers and participants.

Watch a video summary of the Forum.

With the money raised, much good will be done.

Look at the photos

BA’s government chose our headquarters for the tablet’s delivery
1 septiembre 2017
Recepcionista/Asistente de dirección
8 septiembre 2017

El 5º Latam Economic Forum fue un éxito solidario

El 5º Latam Economic Forum fue un éxito solidario: con lo recaudado, se pudo colaborar con 3 organizaciones sociales.

El 5º Latam Economic Forum contó con la presencia del ministro de Hacieda, Nicolás Dujovne; los economistas Miguel Angel Broda y Miguel Bein; el periodistas Carlos Pagni y el exembajador de Estados Unidos en Argentina, Noah Mamet. También participaron Liliana Franco y Claudio Zuchovicki.

¡Gracias a todos los que lo hicieron posible: organizadores, sponsors, oradores y participantes.

Mirá un resumen en video del Foro

Con lo recaudado, se podrán realizar muchas acciones de bien.

Mirá las fotos del evento

¡También entregamos los regalos del sorteo del Banco Industrial! Los ganadores fueron Hugo López y Leandro López